Zarábanie cez reklamy?

Dajme tomu že máte fanúšikovskú stránku Facebooku. Prvé čo potrebujete a chcete je samozrejme mať v nej čo najviac ľudí. Stránka ľudí zaujme najviac vtedy ak sa v danej stránke nachádza kvalitný a pútavý obsah. Dajme tomu, že máte stránku so zábavnými obrázkami. Obrázky musia byť fakt vtipné aby zaujali a rozosmiali človeka. Následne daný človek začne sledovať vašu stránku, a takto to musí fungovať s každým.

billboard
 
Pokiaľ vaša stránka má už nejaké meno môže vás osloviť nejaká spoločnosť s tým že by chcela na vašej stránke propagovať svoje meno s tým, že za reklamu vás poskytne nejakú finančnú odmenu, dajme tomu za jednu reklamu 2€ a podobne. Vy s tým budete súhlasiť začnete propagovať ich spoločnosť na svojej stránke, a ľudia ktorý budú sledovať vašu stránku si budú túto propagáciu všímať. Čím viacej budete mať odoberajúcich členov vašej skupiny tým viacej bude mať spoločnosť ktorá vám platí reklamu. Samozrejme vtedy si môžete sa propagovanie vypýtať viacej. Avšak pokiaľ budete propagovať často, ľudia vám môžu začať odchádzať a vaša spolupráca s propagovanou spoločnosťou môže skončiť. Prečo? Nikto z nás nemá rád prehnane veľa reklám, ktoré „spamujú“ stránky a nemôžete a tak ani dostať k nášmu požadovanému obsahu.

fcb
 
Podobne to funguje aj na Youtube. Ak si všimnete nejaké Youtube kanály, na začiatku ich videí väčšinou propagujú nejaké produkty iných spoločností a robia im meno. Aby takéto spoločnosti oslovili aj vás na spoluprácu, musí mať váš kanál nejaké meno a musí mať nejakú popularitu. Samozrejme ak máte 10 odoberateľov, nečakajte žiadnu ponuku. Pri niekoľko tisícov však už je šanca, že vás osloví nejaká firma aby ste vo svojich propagovali ich produkty a robili im reklamu. Platí tu však to isté ako pri spomínaných fanúšikovských stránkach. Nepreháňajte to s reklamami pretože to ľudia nemajú radi a tým pádom vás môžu prestať sledovať.

Related Posts

© 2024 Mostreal - WordPress Theme by WPEnjoy